Altkom Software and Consulting - Ubezpiecznie
Altkom Akademia - Katalog Ludzie
Altkom Software and Consulting - Bankowość
Altkom Akademia - Edukacja
zobaczyc-inaczej

Aktualności

Skuteczniejsze zarządzanie infrastrukturą z Altkomem

Altkom Autoryzowanym Partnerem irlandzkiej firmy PMI Software

Warszawski Altkom podpisał umowę z polskim oddziałem irlandzkiej firmy PMI Software. Na jej mocy stał się Autoryzowanym Partnerem PMI Software w zakresie Systemu Zarządzania Majątkiem Trwałym i Infrastrukturą Techniczną PEMAC. Jako Autoryzowany Partner PMI, Altkom będzie wdrażał systemy PEMAC na rynku polskim i współpracował z producentem oprogramowania nad jego optymalnym dostosowaniem do krajowych warunków.

System Zarządzania Majątkiem Trwałym i Infrastrukturą Techniczną PEMAC to oprogramowanie przeznaczone dla dużych przedsiębiorstw i klientów korporacyjnych. Zbudowany w architekturze trójwarstwowej system wyposażony jest w standardowy interfejs Windows, interfejs WWW, a także umożliwia wykorzystanie w pracy urządzeń PDA; odznacza się dużą elastycznością, skalowalnością, a także możliwością zastosowania w przedsiebiorstwach geograficznie rozproszonych.

System Zarządzania Majątkiem Trwałym i Infrastrukturą Techniczną PEMAC przeznaczony jest dla takich branż, jak: telekomunikacyjna, chemiczna, farmaceutyczna, transportowa, FMCG, handel, energetyka, motoryzacja, IT, bankowość, zarządzanie nieruchomościami.
Z rozwiązań oferowanych w ramach systemu PEMAC z powodzeniem mogą korzystać również zakłady użyteczności publicznej (wodociągi i kanalizacja, zakłady gazownicze).

Umowa o partnerstwie podpisana z PMI Software umożliwia rozszerzenie korporacyjnej oferty pionu Altkom Systemy, obejmującej m.in. rozwiązania outsourcingu oraz systemy ERP, portale korporacyjne i systemy zarządzania informacją klasy ECM (Enterprise Content Management) oraz systemy bezpieczeństwa, przeznaczone dla dużych przedsiębiorstw
i korporacji.

PEMAC wspomaga takie obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa jak:

  • zarządzanie utrzymaniem ruchu (utrzymanie i remonty) m.in. poprzez prowadzenie kontroli kosztów, obsługę zamówień i kontaktów z dostawcami, zarządzanie dokumentacją, kontrolę stanów magazynowych, prac i konserwacji,
  • zarządzanie infrastrukturą techniczną nieruchomości m.in. poprzez umożliwienie prowadzenia ewidencji, zarządzania centrami regionalnymi, kontroli remontów, planowania pracy służb konserwacyjnych,
  • zarządzanie infrastrukturą sieci przesyłowej oraz paszportyzację sieci przesyłowej,
  • HelpDesk IT i zarządzanie infrastrukturą informatyczną,
  • zarządzanie flotą samochodową m.in. poprzez kontrolę przeglądów, ubezpieczeń, obsługę napraw, zarządzanie dokumentacją i dostępem do danych, rozliczanie kosztów, kontrole kosztów eksploatacji,
  • zarządzanie zmianami m.in. poprzez określenie historii każdego elementu infrastruktury i prowadzenie dokumentacji zmian.
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem, nie pokazuj więcej.