Altkom Software and Consulting - Ubezpiecznie
Altkom Akademia - Katalog Ludzie
Altkom Software and Consulting - Bankowość
Altkom Akademia - Edukacja
zobaczyc-inaczej

Stawiamy sobie wysokie wymagania, cenimy inicjatywę, kreatywność, zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności. Jeśli lubisz wyzwania, pracujesz z pasją, jesteś ambitny i chcesz się dalej rozwijać - dołącz do nas.

KARIERA


KROK 1

Rekrutacja Pracowników zaczyna się od analizy zgromadzonych aplikacji, a kończy pozytywnym podsumowaniem 3-miesięcznego okresu próbnego nowo zatrudnionego Pracownika. Proces ten różni się w zależności od rodzaju stanowiska: celu pracy, wymaganych kompetencji i kwalifikacji.

KROK 2

Kolejny etap to spotkanie ze specjalistą HR, podczas którego pozyskujemy informacje nt. celów, aspiracji i doświadczeń zawodowych Kandydatów oraz ich postaw związanych z pracą. Zdarza się, że na tym etapie wykorzystujemy także inne metody, które pozwalają nam na pełniejszą weryfikację umiejętności i potencjału Kandydatów. Są to testy, symulacje, prezentacje, rozmowy z ekspertami merytorycznymi w danej dziedzinie.

KROK 3

Decydującym etapem jest spotkanie z bezpośrednim przełożonym – zleceniodawcą rekrutacji, który na podstawie pełnej informacji zgromadzonej w procesie rekrutacji podejmuje decyzję o złożeniu oferty pracy Kandydatowi. W trzecim miesiącu pracy dochodzi do podsumowania okresu próbnego. Podsumowanie to służy wymianie wzajemnych wrażeń i oczekiwań odnośnie do standardu pracy, postaw, adaptacji, mocnych stron i obszarów do poprawy. Obustronna intencja przedłużenia umowy lub jej brak zamyka proces naboru.

Altkom Akademia

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem, nie pokazuj więcej.