Firma Altkom zakończyła pracę nad rozbudową stworzonego i wdrożonego w koncernie BP autorskiego systemu CSS.
Customer Service System to oprogramowanie wspomagające zarządzanie klientami, które stanowi zintegrowaną platformę ewidencji danych o klientach (istotnych z punktu widzenia marketingu i obsługi klienta) oraz platformę komunikacyjną wymiany informacji. Efektem wdrożenia jest zwiększenie efektywności i szybkości obsługi klientów oraz zapewnienie mechanizmów hierarchicznej kontroli realizacji zadań handlowych i marketingowych.
Oto podstawowe zalety systemu CSS stworzonego przez Altkom:
- CSS umożliwia szybki i ławy dostęp do danych o obecnych i potencjalnych klientach. Udostępnia on wydajne narzędzia wyszukiwania informacji oraz ergonomiczny interfejs prezentacji danych.
- System umożliwia tworzenie szablonów ewidencji dla różnych rodzajów działalności oraz przypisywanie wielu kartotek biznesowych do jednego klienta (w przypadku gdy jest on przedmiotem marketingowego zainteresowania w obrębie kilku sektorów działalności firmy).
- CSS stanowi środowisko pracy grupowej umożliwiające swobodny i szybki przepływ informacji związanych z procesem zarządzania relacjami z klientami. Dlatego udostępnia on szereg narzędzi komunikacyjnych - automatyczna obsługa wiadomości e-mail, systemowy terminarz zadań, obsługa firmowej bramki SMS-owej, ścisła integracja z infrastrukturą telefoniczną wykorzystywaną w Call-Centre itp.). Dodatkowo, system wyposażono w efektywne mechanizmy ochrony danych oparte o system ewidencji użytkowników i ich praw dostępu do zasobów. System dostępny jest zarówno jako aplikacja desktopowa jak i internetowa.
- CSS jest systemem otwartym, umożliwiającym elastyczne dostosowywanie kształtu ewidencji do zmiennych potrzeb wynikających z dynamicznego rozwoju organizacji.
System został oparty o bazę danych ORACLE, środowisko programistyczne Power Builder i technologie Microsoft. "CSS jest systemem pozwalającym na poprawę i automatyzację procesu obsługi klienta i bierze pod uwagę potrzeby różnych działów BP. System jest zintegrowany z kluczowymi systemami transakcyjnymi BP oraz systemem MI oraz stanowi jeden z filarów naszych usług aplikacyjnych" - powiedział Daniel Habrat - Application & Business Process Manager BP Poland
Informacje o firmach:
Działająca od 1991 roku firma BP Poland specjalizuje się w zarządzaniu siecią stacji paliw oraz całodobowych sklepów na stacjach benzynowych. Prowadzi także działalność w ramach działów BP Gas, BP Lubricants, BP Bitumen i BP Chemicals. Obecnie BP jest jednym z liderów wśród zagranicznych koncernów paliwowych w Polsce.(...)